Rapport fra Burn Camp i 2025!

Burn Camp sin sommerleir i 2025 ble arrangert i Stavern uke 26.

En leir som er den 22. i rekken og hvor Kiwanis har vært en stolt bidragsyter i alle disse år. Ca.40 deltakere i alderen 9 til 22 år pluss ledere deltok.

Undertegnede og neste Guvernør Per Ole Bjønnes deltok fra Kiwanis. Takk til Per Ole for hyggelig samvær. Vi fikk et fint innblikk i hva pengene som Kiwanis bidrar med går til. Ekstra hyggelig er det at absolutt alle klubbene bidro til årets leir. Klubbene har innfridd nok en gang og følger vårt vedtak om fortsatt støtte. «Tusen takk.»

Aktivitetene i år var besøk på Tusenfryd, Bø i Sommarland, besøk på brannstasjon, bowling, bading, familiekveld med grilling, Disco, strand kveld pluss diverse aktiviteter. På leiren var det deltakere med forskjellige erfaringer innen brannskade. Det handler om håp og mestring for å møte fremtiden. Det å komme sammen er viktig. Fantastisk er det at Burn Camp/Norsk Forening For Brannskadde har begynt å bruke Kiwanisdukken som terapi dukke. Det er mange barn som er i alderen hvor dukken kan spille en rolle.

Tusen takk til deltakere og ledere som tok oss godt imot. Vi kommer gjerne tilbake.

Vedlagt bilder fra årets sommerleir.

Mvh

Nicolay Grøndahl

IMG_9319
Klikk på bildet for større utgave.