Takkekort fra Mental Helse Ungdom i 2025!

Årets sommerleir for Mental Helse Ungdom gikk av stabelen på Bjerkely Folkehøyskole uke 27. En leir som nok en gang leverte. Totalt deltok ca. 50 deltagere mellom 16 og 26 år pluss ledere.

Undertegnede deltok for tredje gang og deltar gjerne igjen. En leir som tydelig setter pris på Kiwanis sitt bidrag til drift og gjennomføring.

Det er deltagere som sitter inne med fantastisk mye både sosialt og kreativ evne, men som sliter med diverse. Dette er en uke som deltakerne ser frem til et helt år. Verksteder som kreativ skriving, maleri, sirkus. Aikido (en moderne japansk kampkunst) og teater var aktiviteter som på leirens siste kveld ble aktivert til fulle på scenen. Samhold er et stikkord som man på leiren får utviklet i positiv retning. Det å stå sammen gjør at man klarer mer og skaper et varmere og tryggere miljø for alle. Som en deltaker sa om dette: «Å vite at vi er sterkere sammen enn hver for oss er viktig» Vedlagt er et takkebrev fra Mental Helse Ungdom som dokumenterer mye av det som skjedde på sommerleiren.

Takk til alle Kiwanisklubber som bidrog. Her ser vi at samhold og felles innstas gir styrke og glede i det vi gjør der ute.

Takk for meg.

Mvh

Nicolay Grøndahl

Se rapport her: Takkebrev til Kiwanis – Sommerleir 2025

IMG_9390
Klikk på bildet for større utgave.