Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

Utviklingsseminar

november 23 @ 10:00 - november 24 @ 15:00

Vi trenger som dere alle vet ekspansjon med flere medlemmer og nye klubber i Kiwanis Distrikt Norden.

Som påtroppende guvernør ønsker jeg å vite om det fortsatt er interesse i klubbene om et utviklings- og inspirasjons seminar som vi nå har avholdt hvert år i de siste årene.

På grunn av hotellkapasitet og økonomi må vi i så fall redusere antall deltakere til 25 personer.

Hvis det er av interesse, vil det skje lørdag 23 og søndag 24 november 2024.

Kostnaden ved et eventuelt arrangement får vi komme tilbake til hvis viljen og ønske om et slikt treff er til stede. Vi gjør det så rimelig som mulig.

Jeg ønsker ikke å sette en fast agende foreløpig, men vil veldig gjerne ha innspill fra dere alle om hva skal vi ta opp som temaer om det blir aktuelt.

Her er bare noen av mine egne tanker:

• Hvem har noen NYE ideer??
  • Samarbeid over divisjonene.
  • Mer støtte fysisk fra Kiwanis International.
  • Samarbeid med andre organisasjoner, klubber eller foreninger.
  • Hvordan gjøre oss bedre kjent blant folk. Betalt reklame??
  • Bruke opparbeidede midler til mer og bedre markedsføring??

Vi behøver et sterkere engasjement fra oss alle, og håper på en positiv innstilling og masse energi.

Jeg håper på en rask respons fra hver klubb innen 21. september 2024 enten til vår distriktssekretær Steinar sekretar@kiwanis.no eller til meg.

Med kiwanishilsen

Sverre Hauger

Neste guvernør 2023/2024 KIDN.

Start:
november 23 @ 10:00