Webseminar for viseguvernører.
Tema: Kickoff, historie, fremtid og struktur. Agenda og teknisk info sendes ut senere.
Tema: Kickoff, historie, fremtid og struktur. Agenda og teknisk info sendes ut senere.
Tema: Medlemskap. Agenda og teknisk info sendes ut senere.
Kvartalsrapport må sendes til kasserer innen 15. januar. Skjema som skal fylles ut blir sendt til alle klubber.
Tema: Merkevarebygging, markedsføring og kommunikasjon. Agenda og teknisk info sendes ut senere.
INVITASJON TIL SAMLING I DRAMMEN. TEMA: FREMTIDEN TIL KIWANIS Vi har vi behov for å utvide Kiwanis Distrikt Norden med flere medlemmer og nye klubber. Som guvernør i Kiwanis Distrikt Norden undersøker jeg interessen i klubbene for å gjennomføre en tenketank hvor vi sammen kan diskutere gode ideer for å rekruttere flere medlemmer og etablere […]
Hovedmålet er å forberede fremtidige ledere ved å kombinere de beste elementene fra eksisterende LG-opplæring med nye økter som vil bidra til å styre organisasjonen vår mot fremtiden.
INNKALLING - DISTRIKTSSTYREMØTE NR. 2, 2023-2024
Det arrangeres WEB seminar for kiwanis klubbene. Det vil bli opplæring i bruk, oppdatering og vedlikehold av klubbens hjemmesider. Kurset vil finne sted på Scandic Ambassadeur hotell i Drammen lørdag 5 og søndag 6 april 2025. Jeg minner om at påmeldingsfristen til WEB seminaret (som er sendt til alle klubber) er 21. mars 2025. Vi setter […]
Kvartalsrapport må sendes til kasserer innen 15. april. Skjema som skal fylles ut blir sendt til alle klubber.
Nå er det tid for å søke momskompensasjon for 2024. Vi må ha det inn tidligere i år enn før ! Se skjemaer som ligger på nettet: Dokumenter, skjemaer og maler – Kiwanis Norden
2–4 MAI 2025 | LISBOA, PORTUGAL Hvis du er en Kiwanianer opp til 40 og ønsker å bidra til å definere fremtiden til Kiwanis, sett av datoen for European Young Kiwanis Summit. OM Gjennomsnittsalderen for Kiwanis-medlemmer er 63 år. neste år blir det 64. Kiwanis blir eldre og nå er det på tide å forynge […]
Velkommen til nytt divisjonsrådsmøte divisjon Telemark og Agder ! Klubbene bør stille med 3 medlemmer hver. President, og/eller sekretær bør være blant de påmeldte til møtet. På bakgrunn av bestilling av mat, ber vi om tilbakemelding om antall deltakere. Vennligst gi tilbakemelding til undertegnede snarest, senest innen 19. mai 2025 kl. 15:00. Vel møtt alle […]