Kiwanis Club Oslo med vellykket «vår-jazzkveld» for eldre !

KC Oslo arrangerte torsdag 04.05.2023 nok en gang en av sine tradisjonelle jazzkvelder på Frogner Seniorsenter.

Også denne gangen var det Odeon Jazz Quintet som spilte.  De skapte stor stemning, og et 50-talls gjester koste seg med tradisjonell jazz. Bla. spilte de «Some of theese days», «Doktor Jazz» og «Burgundy Street Blues». Odeon Jazz Quintet er meget flinke og profesjonelle.

Konserten er gratis for beboere i Frognerområdet og ellers for brukere av Frogner Seniorsenter. For å finansiere en del av kostnadene solgte klubben mineralvann, vafler og kaffe og også et glass vin til de som ønsker det.

I pausen i konserten informerte vi kort om KC Oslo og prosjektene våre og ikke minst solgte vi  lodd i vårt populære lotteri hvor gevinstene var Flax-lodd, vinflasker og Twist. Publikum var så ivrige etter å kjøpe at vi faktisk gikk tom for lodd. Det har aldri hendt før i alle de årene vi har arrangert slike kvelder!

Alt i alt ble det en svært hyggelig kveld med masse god jazzmusikk. Både klubben som arrangør og ikke minst musikerne fikk mange godord fra publikum som allerede gledet seg til en ny konsert til høsten (05.10.2023).

Tekst og bilde: Helge Bagøien KC Oslo

20230504_185528-scaled