Kiwanisnytt nr. 4 2023-2024

Her er Kiwanisnytt nr. 4 for Kiwanisåret 2023 – 2024

Dette sier vår guvernør:

Ett år er gått siden jeg overtok som guvernør for Kiwanis International District Norden (KIDN), og dette året har gått veldig fort. Som dere kanskje husker, så er mitt motto « Kiwanis i tiden», og hvordan har det så vært i denne tiden? Krigen ruller videre i både Ukraina og Gaza, hungersnød og elendighet over store deler av verden. Dette viser at behovet for vårt arbeid er stadig økende, men samtidig ser vi dessverre at noen klubber velger å legge ned, stort sett pga høy alder blant medlemmene, og liten eller ingen rekruttering. Frivillig ubetalt foreningsarbeid har ikke første prioritet blant folket lenger. Men vi gir ikke opp, vi arbeider mer eller mindre kontinuerlig med å rekruttere nye medlemmer og dannelse av nye klubber! Vi ser tydelig at vår hjelp kommer veldig godt til nytte og blir lagt merke til.
Vi har hatt 5 Distriktstyremøter gjennom året, 4 fysiske og 1 digitalt. Kollegiet har hatt jevnlige møter på Zoom.

Les videre i bladet her: Kiwanisnytt 04 23-24

VI ØNSKER DERE ALLE EN FIN HØST !