Alle klubbene er nå klargjort med egen hjemmeside !

Alle klubbene er nå klargjort for å kunne legge ut info på egne hjemmesider. Vi tror dette er en viktig informasjonskanal for medlemmene og for potensielle nye medlemmer. Her kan også legges viktige linker til andre relaterte Kiwanis aktiviteter.

Forsiden, nyheter, om klubben og arrangementer er åpen for alle. Det er derfor viktig at det ligger gode og viktige nyheter og annen info her og at det oppdateres jevnlig. Arrangementer kan med fordel brukes som et program for hele kiwanisåret. Alle aktiviteter kan informeres om og illustreres, som pågår utover året. Det kreves ikke datakunnskap for å legge ut stoff på sidene, men en eller flere må påta seg ansvaret.

Det er et eget område for medlemmene i klubben og her legges referater og andre dokumenter som er relatert til klubben. I klubbens skylager kan alle typer lister, program og annet legges ut som et arkiv og er sikkert og beskyttet med passord.

Ta kontakt med webmaster dersom dere trenger hjelp for å komme i gang (webmaster@kiwanis.no).

Klubbkart