Kiwanisnytt nr. 1 2023-2024

Her er Kiwanisnytt nr. 1 for Kiwanisåret 2023 – 2024

Dette sier vår nye guvernør:

Kjære Kiwanianere!
Hei her er jeg, Svein Gunnar Aanerud fra Haugesund, 2 måneder er gått siden Terje Ringsby «slo» meg til Guvernør for Kiwanis International District Norden.
Det har skjedd ganske så mye bare i løpet av disse månedene, vi har dessverre mistet 2 klubber som representerte mange medlemmer. Etter hvert er levevilkårene her i landet også blitt vanskelige for mange. Antall barn og unge under 18 år som lever under den relative fattigdomsgrensa, bare stiger dessverre for hvert år. Må også nevne det som skjer i Ukraina og i Gaza, behovet for hjelp her er uendelig stort. Organisasjoner som vår egen er viktige å ha i nære miljø, og utfordringene her blir bare større etter hvert som tiden går.
Vi i Kiwanis Norden markerte vår omsorg og giverglede også under årets TV-aksjon Redd Barna ved å gi et betydelig samlet beløp….

Les videre i bladet her: Kiwanisnytt 01 23-24

VI ØNSKER DERE ALLE ET GODT NYTT ÅR !

Kiwanisnytt 2023-24-01