Ny kiwanisbutikk !

Trond Søhagen sier som følger:

Jeg har nylig overtatt ansvaret for Kiwanisbutikken. KI har et stort utvalg av produkter og jeg har sett på alle sidene. Mye av det som tilbys er beregnet på det Amerikanske markedet, men det er mye som kan være av interesse for oss også. Produktene blir forholdsvis dyre: Betales i dollar, så tilkommer transport, moms og eventuell toll.

Jeg har liten lyst til å kjøpe inn varer som ingen har interesse av og som ikke blir solgt. Ber derfor klubbene om å gå inn på KI sine hjemmesider og se på utvalget. Bruk denne lenken : https://store.kiwanis.org/home

Når du kommer inn på siden, bla deg ned til shop our products.

Det som finnes på lager pr. d.d er jubileums – pins for 25-30-35-40-45- og 50 års medlemskap. Alle « past» – pins, klubb – pins for president, kasserer og sekretær, Vg-pins. Runde klistremerker, 7,5 cm. Runde små tøymerker, 2 ulike anheng med kjede, brosjer, øredobber med og uten hull. «Vanlige» medlemspins må jeg bestille.

Håper dere finner noe av interesse. Gi meg tilbakemelding på hva dere vil ha.

Godt Nytt År til alle.

Butikken.jpg